Verzenden of afhalen?

 

U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen, wij hebben momenteel geen afhaallokatie / winkel. 
Het afhalen van orders is dus niet mogelijk. 
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vervolgens een electronische bestel-bevestiging.
Als uw bestelling klaar staat voor verzending, ontvangt u een status-update via e-mail. Verzenden is bij ons gratis bij orders binnen Nederland vanaf 100,- euro, bij vooruitbetaling met iDeal of bank-overschrijving.
Onder dit bedrag worden 5,00 euro verzendkosten berekend, ongeacht het aantal pakketten.
Verzendkosten van orders naar België bedragen 11,00 euro, ongeacht het bedrag.
De levertijd van de meeste producten staat bij het betreffende product vermeld, en is indicatief. Gemiddeld is de levertijd 1 tot 5 dagen, maar wilt u een exacte levertijd weten dan kunt u altijd vooraf even contact met ons opnemen.
 



Verzenden

Als u uw bestelling thuis (of op het werk) wilt ontvangen, dan wordt deze via PostNL naar u verzonden.
Wij verzenden binnen Nederland, en naar België.
Als u de verzendbevestiging ontvangen heeft kunt u er vanuit gaan dat de bestelling de dag erna afgeleverd wordt.
(Dit ligt echter aan de verwerkingstijd bij PostNL)
De chauffeur doet meestal 2 afleverpogingen, als er niemand aanwezig is tijdens deze afleverpogingen dan wordt het pakket afgeleverd bij het postkantoor bij u in de buurt. U kunt dit dan daar afhalen met het afhaalbewijsje welke de chauffeur bij u achtergelaten heeft.
Het kan voorkomen dat een zending die uit meerdere pakketten bestaat niet in een keer afgeleverd wordt, de ontbrekende pakketten worden in dat geval altijd de dag erna alsnog afgeleverd.
Al onze zendingen zijn verzekerd verzonden, wat betekent dat er een handtekening gevraagd wordt bij aflevering.
Wij hebben in dat geval de zekerheid dat het pakket is afgeleverd, en u heeft de zekerheid dat deze niet zomaar voor de deur wordt gezet met alle gevolgen van dien. 

Als een pakket bij u met transportschade wordt afgeleverd, dan kunt u deze het beste weigeren. Als u deze toch heeft aangenomen, bijvoorbeeld omdat de schade aan de buitenkant van de doos niet zichtbaar was, dan kunt u ons hierover informeren.

Vervolgens dient u een melding te maken bij PostNL, dit kan via het contactformulier op de website.
Let op dat dit binnen 5 dagen na aflevering van het pakket gebeurt, anders wordt eventuele schade niet meer vergoed door PostNL.
Wij handelen de schade met u af nadat u de melding heeft ingediend bij PostNL, elke zending is verzekerd en schade wordt dus vergoed. (mits de melding op tijd is ingediend)
 



Afhalen

Afhalen van orders is momenteel niet mogelijk, wij beschikken niet over een afhaallokatie / winkel.
U kunt dus niet bij ons afhalen of een produkt terugbrengen.
Dit proces verloopt geheel online, zie voor meer informatie over retourneren de pagina garantie.